Help Desk
Betaling & Aanbiedingen
Je kan bij ons op verschillende manieren betalen. Op Zavvi.nl kan je betalen met credit card, PayPal, iDeal, Bancontact/Mister Cash en Alipay.
Je gewenste voorkeursbetaling kan worden geselecteerd tijdens het afrekenen. Wij nemen fraude zeer serieus en authorisatie door ons en jouw bank zal plaatsvinden.
Bestellingen geplaatst en geleverd in het Verenigd Koninkrijk zijn inclusief btw.
Leveringen buiten het Verenigd Koninkrijk kunnen onderworpen zijn aan invoerrechten en belastingen, die worden geheven zodra de bestelling het land van bestemming heeft bereikt.
Wij raden aan om contact op te nemen met het lokale douanekantoor voor informatie over het douanebeleid omdat deze van land tot land kunnen verschillen.
Als een 'Probleem met betaling' voorkomt kan je dit gemakkelijk oplossen door je credit card gegevens (opnieuw) in te vullen.
Heb je geen credit card en een probleem met iDeal of PayPal betaling? Annuleer dan de bestelling en plaats de bestelling dan opnieuw.
Als je nogmaals een 'Probleem met betaling' error krijgt, neem dan contact op met onze klantenservice via je account op de site zodat zij je verder kunnen helpen.
Wanneer je ervoor kiest om via PayPal te betalen, zal je een melding zien in jouw PayPal account die de betaling goedkeurt om uit te voeren wanneer je bestelling klaar is om verzonden te worden. De betaling wordt niet afgeschreven van jouw PayPal rekening voordat de bestelling is verzonden.
Als je met PayPal of credit card betaalt, zal de betaling worden afgeschreven wanneer je bestelling wordt verzonden.
Als je een ZBOX of Threads abonnement hebt zal betaling plaatsvinden op de eerste werkdag van de maand. Als dit wordt uitgesteld zal je hiervan per e-mail op de hoogte gesteld worden.
Als je een nieuwe betaalkaart wilt toevoegen dan kan dit tijdens het afrekenen.
Jouw kaartgegevns zullen worden opgeslagen voor toekomstige betalingen, zodat je gemakkelijk kunt afrekenen.
Gebruik maken van een kortingscode is zeer gemakkelijk.
Wanneer je klaar bent met winkelen, klik dan op het winkelwagentje om jouw bestelling te bekijken. Onder de items in je winkelwagen zal een vak staan met de tekst “Kortingscode hier invullen”. Vul de kortingscode in en druk op “toevoegen” om te zorgen dat deze wordt toegepast.
Als de kortingscode niet werkt check dan of je niet meerdere kortingscodes probeert te gebruiken. Je kan maar één kortingscode per bestelling gebruiken. Het komt soms ook voor dat de desbetreffende kortingscode niet geldt op de items in je winkelwagen.
Heb je nog steeds problemen? Neem dan contact op met onze klantenservice via je account op de site.
Het kan zijn dat de kortingscode niet langer geldig is of dat deze nog niet begonnen is. Het kan ook voorkomen dat de desbetreffende kortingscode niet geldt op de items in je winkelwagen.
Bekijk al onze kortingen en aanbiedingen die live zijn hier.
Mijn account
Je kan eenvouding een account aanmaken op Zavvi.nl. Klik hier om je te registeren.
Als je onze exclusieve aanbiedingen en kortingen niet wilt missen, kan je dit aangeven wanneer je jezelf registreert op de site.
Als je al geregistreerd bent en je wilt deze e-mails ontvangen, log dan in op jouw account en verander jouw 'e-mail voorkeuren' onder account instellingen.
Login met jouw account op de site en verander wat nodig is onder 'account instellingen.'
Wij zijn geheel in overeenstemming met de Data Protection Act dus jouw persoonlijke gegevens zullen altijd veilig zijn.
Bekijk ons Privacybeleid voor meer informatie.
Geen zorgen, klik simpelweg op 'Wachtwoord vergeten?' op de login pagina en je zal een e-mail krijgen met instructies om je wachtwoord te resetten.
Het is geen probleem als je niet langer marketing e-mails wilt ontvangen. Log simpelweg in op Zavvi.nl en navigeer naar 'e-mail voorkeuren' onder account instellingen.
Bestellen
Wij streven er naar onze producten weer op voorraad te krijgen. Soms kan hier vertraging oplopen, als dit gebeurt zullen wij contact met je opnemen.
Het is heel gemakkelijk om bij ons een bestelling te plaatsen. Als je het product dat je wilt kopen hebt gevonden klik dan op 'kopen' om dit item aan je winkelwagen toe te voegen. Als je klaar bent met winkelen en wilt afrekenen, klik dan rechts bovenin op het winkelwagen icoontje. Je zal de inhoud van je winkelwagen kunnen bekijken, als alles er goed uit ziet klik dan op 'nu veilig betalen' om af te rekenen.
Jouw account op de site zal automatisch opgeslagen bezorgadressen en betalingskaarten herinneren om het afrekenproces makkelijk te maken. Check of al jouw gegevens kloppen en selecteer een betaalmethode. Klik op 'bestelling afronden' om jouw bestelling te plaatsen.
Let op: Het kan soms tot 2 uur duren voordat je een e-mail bevestiging krijgt en de bestelling in jouw account op de site ziet. Maak je dus geen zorgen als je niet onmiddelijk een bevestiging ontvangt.
Natuurlijk! Klik rechts bovenin op het winkelwagen icoontje om jouw winkelwagen te bekijken.
Gebruik de + en – iconen om meer of minder van hetzelfde product toe te voegen. Als je het product geheel wilt verwijderen klik dan op de X.
Natuurlijk kan dit! Je kan gemakkelijk een nieuw bezorgadres invoeren tijdens het afrekenen door te klikken op 'nieuw adres invoeren.' Check het nieuwe adres altijd goed voordat je afrekent.
Je zal een bevestigingsemail ontvangen wanneer jouw items verzonden zijn. Deze email bevat het leveringsadres en de items die onderweg zijn.
Je kan ook op je account inloggen om dit na te kijken.
Je account maakt het gemakkelijk om een oogje te houden op jouw bestellingen.
Zodra je inlogt op de site kan je elke bestelling bekijken die je bij ons hebt geplaatst. Klik op de bestelling waar je meer over wilt weten voor meer informatie.
Je zal ook een bevestigingsemail ontvangen zodra je bestelling onderweg is.
Je account toont alle bestellingen die je in het verleden bij ons hebt geplaatst.
Je bestellingen zullen worden weergegeven als 'Probleem met betaling', 'Wordt verwerkt' of 'Verzonden'. Klik op de desbetreffende bestelling om de status te bekijken.
De e-mail die je ontvangt wanneer je bestelling is verzonden zal ook aangeven wanneer je deze bestelling kunt verwachten.
Als je verdere informatie nodig hebt, neem dan contact op met onze klantenservice via je account.
Het spijt ons om te horen dat je jouw bestelling wilt annuleren.
Dit kan gemakkelijk door in te loggen op jouw account op de website en op de desbetreffende bestelling te klikken. Er zullen dan twee knoppen staan 'Vraag' en 'Annuleer' door op de annuleer knop te drukken kan je die bestelling annuleren.
Je zal een e-mail ontvangen wanneer de items succesvol geannuleerd zijn.
Het kan zijn dat annuleren niet meer kan omdat de bestelling bijna klaar is om verzonden te worden. Items die op voorraad zijn zullen zo spoedig mogelijk verzonden worden om er voor te zorgen dat je deze snel in huis hebt.
Als je de items wilt retourneren, bekijk dan ons Retourbeleid.
Wij houden er niet van om bestellingen te annuleren maar soms kan dit niet anders.
Dit kan te maken hebben met voorraad problemen of een onjuiste prijs op onze site (oeps).
Als je eenmaal een bestelling hebt geplaatst kunnen we helaas hier niks meer aan veranderen.
Je kan proberen je bestelling te annuleren en dan deze opnieuw te plaatsen. Annuleren kan via je account.
Selecteer de bestelling die je wilt annuleren en je zal dan zien dat je kan kiezen om de gehele bestelling te annuleren of individuele items.
Je zal een e-mail ontvangen van ons als de annulering succesvol was. Wij raden aan geen nieuwe bestelling te plaatsen tot dat je de bevestiging hebt gekregen.
Als je de bestelling niet langer kan annuleren kan je het item terugsturen. Bekijk daarvoor ons Retourbeleid.
Geen zorgen, je kan proberen dit item te annuleren in je account.
Je kan items individueel annuleren of de hele bestelling. Je zal een e-mail ontvangen als de annulering is gelukt.
Als je de bestelling niet langer kan annuleren, kan je deze naar ons terugsturen. Bekijk ons Retourbeleid voor meer informatie.
Meer hulp nodig? Neem dan contact op via je account.
Het spijt ons om dit te horen en we zullen er alles aan doen om dit voor je op te lossen.
Neem contact met ons op om ons meer te vertellen, als je jouw bestelnummer, naam van het product, details van de fout en een afbeelding kunt geven dan zal dit het process versnellen!
Het spijt ons om te horen dat je een verkeerd item hebt ontvangen! Geen zorgen, we kunnen je helpen.
Stuur ons een bericht via je account op de site met jouw bestelnummer, informatie over welk item je hebt ontvangen en welke je had besteld. Een foto sturen kan ook en zal het process versnellen!
Neem contact met ons op via je account op de site met een afbeelding van de schade. Wij zullen je dan zo spoedig mogelijk verder helpen!
Wij verzenden regelmatig items apart om er voor te zorgen dat deze zo snel mogelijk aankomen.
Je bevestiging van verzending e-mail zal bevestigen welke items van je bestelling naar je verzonden zijn. Als het ontbrekende item niet in de e-mail staat zal je nog eventjes moeten wachten.
Als het ontbrekende item wél in de bevestiging van verzending e-mail staat, neem dan contact met ons op via je account op de site waar onze klantenservice je verder zal helpen.
Website
Onze algemene voorwaarden staan hier.
Als je problemen ondervindt tijdens het afrekenen neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice zodat we dit kunnen oplossen.
Ons privacybeleid kan je hier vinden.
Jij hebt het recht om te vragen welke persoonlijke gegevens door ons over jou worden bewaard.
Je kunt deze informatie opvragen door contact op de nemen met de klantenservice via jouw account op de site.
Verzending
We zullen je een e-mail sturen wanneer jouw items onderweg zijn, zodat je weet wanneer je ze kan verwachten.
Als je voor track en trace hebt betaald, gebruik dan de tracking link die in de bevestiging van verzending e-mail staat of via je account op de site om in de gaten te houden waar je bestelling is.
Heb je gecontroleerd of je pakketje ergens veilig is achtergelaten, bijvoorbeeld bij de buren?
Het kan 5 to 10 werkdagen duren voordat je de bestelling ontvangt. Als je 21 dagen na verzending nog steeds niks hebt ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice via je account op de site.
Bekijk alle informatie omtrent verzending hier.
Op onze pagina met bezorginformatie staat alle informatie wat betreft prijzen en leveringstijden.
De meeste producten op onze site passen niet door de brievenbus en iemand zal dus thuis moeten zijn om deze te ontvangen.
Als je niet thuis bent om de bestelling te ontvangen of te ondertekenen zal er op een later tijdstip opnieuw geprobeerd worden de bestelling te leveren. Als je voor track en trace verzending hebt betaald, zal de informatie via de tracking link worden geupdate en de levering zal verplaatst worden.
Als je hulp nodig hebt, neem dan contact op met onze klantenservice via je account op de site.
Wij verzenden regelmatig items apart om er voor te zorgen dat deze zo snel mogelijk aankomen.
Je bevestiging van verzending e-mail zal bevestigen welke items van je bestelling naar je verzonden zijn. Als het ontbrekende item niet in de e-mail staat zal je nog eventjes moeten wachten.
Als het ontbrekende item wél in de bevestiging van verzending e-mail staat, neem dan contact met ons op via je account op de site waar onze klantenservice je verder zal helpen.
Retourneren & Terugbetalen
Klik hier om ons Retourbeleid te bekijken.
Als je meer informatie nodig hebt, stuur dan een bericht naar onze klantenservice via je account op de site.
Het terugsturen van een item is niet moeilijk. Neem contact op met onze klantenservice via jouw account op de site en zij kunnen je verder helpen.
Vertel ons waarom je het item wil terugsturen zodat wij de beste optie voor je kunnen uitkiezen.
Ons retourbeleid kan je hier lezen.
Wij willen graag dat elke klant tevreden is met hun items. Als je niet tevreden bent met een item dan kan je deze terugsturen.
Je kan een item alleen terugsturen als dit in goede staat is, in de originele verpakking en als je contact met ons opneemt om dit terug te sturen binnen 14 dagen na aankomst van de bestelling.
Om te zorgen dat de items in goede staat bij ons aankomen, neem contact op met onze klantenservice via jouw account op de site. Zij kunnen je verder helpen met het adres waar de items naar toe moeten.
Je kan ons Retourbeleid hier lezen.
Wanneer jouw teruggestuurde item bij ons is aangekomen zal dit gecontroleerd worden en zullen we contact met je opnemen via je account op de site.
Wij zullen een retourpakketje binnen 48 uur vanaf het moment dat wij de bestelling ontvangen in ons magazijn verwerken. De terugbetaling zal dan verwerkt worden binnen vijf werkdagen en je zal een e-mail ontvangen ter bevestiging.
Als je geen terugbetaling hebt ontvangen en 10 werkdagen zijn gepasseerd sinds je de e-mail hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via je account op de site.
Wijzigingen in ons privacybeleid
Gezien het snelle tempo waarin THG in de afgelopen jaren gegroeid en ontwikkeld is alsmede de successen die wij tot nu toe hebben geboekt, hebben wij geconstateerd dat de huidige structuur van de rechtspersoonlijkheid van de Groep in bepaalde gevallen niet in overeenstemming is met de bedrijfsonderdelen en handelsmerken die wij momenteel voeren.
Om die reden hebben wij van de gelegenheid gebruik gemaakt om de juridische structuur van de Groep te reorganiseren, om ervoor te zorgen dat onze vennootschappen in lijn zijn met onze bedrijfsdivisies en handelsmerken en om de groeistrategie van THG op lange termijn te ondersteunen. Om te kunnen reorganiseren, hebben wij ervoor moeten zorgen dat de gegevens (waaronder gegevens over u als een van onze klanten) wettelijk overgebracht werden naar de nieuwe entiteiten. Dit heeft weliswaar geen wezenlijke gevolgen voor u, desalniettemin wilden wij u op de hoogte brengen van deze wijziging.
De gegevens zijn niet buiten de THG-groep overgedragen. Uw persoonsgegevens zijn binnen de THG-groep overgedragen aan een nieuw opgerichte rechtspersoon in het kader van een interne reorganisatie.
Vóór de reorganisatie:
In de meeste gevallen zal de verantwoordelijke voor de verwerking van uw gegevens The Hut.com Limited zijn. In sommige gevallen kan de controleur een specifieke entiteit binnen THG geweest zijn.
Na de reorganisatie:
De nieuwe controleurs zijn de nieuw opgerichte rechtspersonen:
• THG OnDemand Limited
Dit is het gevolg van een interne reorganisatie en heeft voor u geen wezenlijke gevolgen. Daarover zijn wij gewoon transparant. Enkele bedrijfsonderdelen zijn nu ondergebracht in nieuwe juridische entiteiten binnen de THG-groep en de bijbehorende databanken zijn aan hen overgedragen.
Dit betekent dat de wettelijke verantwoordelijkheid voor de verwerking van uw gegevens of voor het beantwoorden van uw verzoeken om gegevensbescherming nu bij de nieuwe, in de e-mail genoemde entiteit, ligt. Deze nieuwe entiteiten blijven echter deel uitmaken van de THG-groep en bieden allemaal hetzelfde consistente beschermingsniveau.
De e-mail die u ontving was geen marketing e-mail. Het betrof een belangrijke aankondiging over een verandering van wettige eigenaar met betrekking tot gegevensbestanden waarin u bent opgenomen. Wanneer u zich afmeldt van het ontvangen van marketing-e-mails, zullen wij u in de database moeten houden, om u geen marketing-communicatie meer te sturen. U heeft natuurlijk ook het recht om uw gegevens in het geheel uit de databank te laten verwijderen. Gebruik in dat geval de link die u onderaan de e-mail ziet.
Wij bewaren de gegevens slechts zolang als nodig is. Buiten de voor de hand liggende doeleinden, b. v. het afhandelen van een bestelling, moeten wij bepaalde gegevens een aantal jaren bewaren voor belasting- en boekhoudkundige doeleinden.
U kunt uw rechten op gegevensbescherming blijven uitoefenen, klachten of vragen over de verwerking van uw gegevens indienen of contact opnemen met onze functionaris voor gegevensbescherming. Dit doet u door contact met ons op te nemen via het berichtencentrum in uw klantenrekening of door een van onze contactmogelijkheden te gebruiken. Deze kunt u vinden door ons helpcentrum te bezoeken.